Klacht: Retournering nog niet teruggeboekt na langer dan een week

Kromo76 op 17 mei 2019 over vans schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat het een drama was om de schoenen die een fabrieksfout hebben te retourneren. Onlije gekocht, maar je mag het niet in een winkel retourneren. Ze werken met UPS… dat betekent.. Bijna geen drop off locaties! Heb je er eindelijk 1 in de buurt gevonden moet je de retourlabel zelf uitprinten en plakken. Want ze kunen het niet automatisch scannen. Nu Laat de teruboeking ook al langer dan een week op zich wachten. Nooit meer bestel ik bij vans.
Alsof je wordt gedwongen om de artikelen toch te houden. .

Gewenste Oplossing:

Per direct storten dat bedrag aub..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vans schoenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vans schoenen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door