Klacht: Te laat leveren.

emre op 21 november 2012 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een digitrainer besteld, wat na 5 werkdagen al bij mij op de post gegooid zou worden maar er is een week (7 dagen) voorbij en nog steeds niks ontvangen.
Dus heb ze gebeld en ze zeiden dat het nu pas werd klaargezet voor verzending en ik maar in de klas als enigste zonder een digistrainer, en laatst had ik een klachtmail gestuurd en dat werd ook laat beantwoord er moet echt wat aan de service gedaan worden!

Gewenste Oplossing:

Dat toen ik belde er werd gezegt dat het deze week nog geleverd zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 27 juni 2013 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Digitrainer is binnen vijf werkdagen geleverd, echter had klant deze in eerste instantie niet (juist) besteld waardoor hij dus niet geleverd is.

Alle klachten die gemeld zijn door