Klacht: onvriendelijke callcenter die iedere keer hetzelfde medelen

jamaljason op 11 september 2012 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al een paar weken bezig met het voor elkaar krijgen dat ze mijn zoon zijn schoolboeken opsturen.Ik bel bijna elke dag en altijd zeggen ze dat ze ermee bezig zijn,maar iedere keer als ik bel zijn ze nog geen steek verder.Intussen moet mijn zoon naar school en zit hij zonder boeken.Die mevr zei tegen me dat ik voor 1 Augustus had moeten bestellen om het optijd binnen te krijgen,maar op de site staat ook duidelijk dat het vijf werkdagen kost en geen vijf weken,waar dit eerder op uit draait en elke keer als ik weer vraag wanneer er word geleverd krijg ik geen duidelijke antwoord.Als je dan doorvraagt worden ze ook onbeschoft en ik ben niet de enige die hiermee te maken heeft.Het is jammer dat de school alleen met hun samenwerkt en als je vraagt of je het kunt ophalen wordt er ook niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Dat ze optijd de boeken leveren en dat ze niet iedere keer hetzelfde zeggen,maar geen actie ondernemen.Er is geen duidelijkheid.Dat er een ophaalpunt komt en een meerdere krijg te spreken als het niet word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 27 juni 2013 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bestelling is geleverd in september. In hoogseizoen (juni - september) kan tijdige levering alleen gegarandeerd worden wanneer voor 1 augustus wordt besteld, dit was niet het geval. Boeken waren niet op voorraad en konden daardoor pas later geleverd worden (dit wordt aangegeven op de website).

Alle klachten die gemeld zijn door