Klacht: Onterechte rekening

Sara24 op 17 oktober 2023 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
Helaas worden de afspraken niet nagekomen
Bij jullie.
E-mail is is gebruik bij iemand voor spelletjes
Mijn zoon doet niks met mails.
Ik had ook gevraagd om teruggebeld te worden dat zou worden gedaan inplaats van een e-mail.
En dit is niet de eerste keer.
Ik heb bij de vorige keer in 2022 aangegeven
Dat de mails naar mijn mail adres moesten komen
[email protected]
Mijn zoon heeft autisme en ik regel alles.
Zoals bij mij. Bij mijn vorige probleem aangegeven.
Ze hadden excuses aangeboden en zouden het gelijk gaan aanpassen naar mijn e-mail adres.
En nu zeggen ze je kan niet telefonisch
Een mail adres veranderen.
Maar dat is bij mij toch gebeurd
En nu komen ze zeggen dat is niet mogelijk.
En als je nu vraagt kan ik een medewerker aan de telefoon krijgen zeggen ze dat doen ze niet.
Heel erg onprofessioneel.
En dan wel een boete sturen.
Van boeken die niet zijn ingeleverd
Terwijl ze niks naar mij e-mail hadden gestuurd.
Of naar mijn adres.
Terwijl de fout bij van dijk
zelf ligt.

Gewenste Oplossing
Rekening vernietigen

Oplossing van VanDijk 17 oktober 2023 om 12:22
Beste Sara24,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u alsvolgt.
U geeft aan dat het e-mailadres van uw zoon is. Dit e-mailadres is echter door uzelf aangegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Bovendien worden alle e-mails afgeleverd en geopend. Bij het ontvangen van het boekenpakket is al duidelijk dat de boeken weer ingeleverd moeten worden.
Feit is dat de boeken niet zijn ingeleverd en daarvoor heeft u een factuur ontvangen. Uw gewenste oplossing, de rekening vernietigen, is helaas geen optie.

Vriendelijke groet,
Janet
Team Webcare.

Gaat u akkoord met de geboden oplossing?

Ja Nee

Feedback van Sara24 17 oktober 2023 om 12:33
Wijzigen
Nee dat klopt niet,zoals ik heb aangegeven
Daar gaat het mij om.
In 2022 zou het aangepast worden daar gaat het mij om.
En dat er daarna steeds iets anders van word gemaakt ook krijg je steeds niet het juiste antwoord op je vraag.
In 2022 ging het precies zo.
Heb alle mails bewaard
Ook dat er telefonisch contact was.
Deze factuur in volledig onterecht
Jullie hebben jullie werk gewoon niet goed gedaan.
In 2022 ben ik teruggebeld door een andere afdeling bij van dijk.
Dus de fout ligt bij jullie.
Ik heb altijd boeken netjes ingeleverd.
En als ik iets aangeef en jullie beloven om het aan te passen dan moet het ook gedaan worden.
Waarom zou ik die boeken niet willen inleveren wat moet ik ermee.
Ook geen brief naar huis niks.

Gewenste Oplossing:

Factuur vernietigen en boeken terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 18 oktober 2023 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sara24,

Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze
reactie. Tijdens het bestellen is het altijd van belang om de
persoonsgegevens te controleren of deze nog kloppen. Hier had u de
mogelijkheid om deze gegevens te wijzigen. U heeft tijdens het bestellen
dit e-mailadres opgegeven als correct e-mailadres. In de tussentijd hebben
wij geen verzoek voor wijzigen van de gegevens ontvangen, wij gaan er dan
vanuit dat de gegevens in ons systeem correct zijn.

Om deze reden zal de schadefactuur van kracht blijven. Wij willen u
adviseren deze factuur te voldoen.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sara24