Klacht: Onterechte factuur

YKP op 28 november 2022 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een onterechte factuur ontvangen over een boek wat reeds bechadigd was bij ontvangst.
Het boek is besteld via de school. De school heeft al gezegd het op te lossen met van Dijk. Maar we blijven maar e-mails krijgen dat we toch moeten betalen. Dit terwijl school de boeken levert en de school ook al heeft gezegd het op te lossen.

Gewenste Oplossing:

We willen graag dat deze factuur komt te vervallen omdat deze schade al aanwezig was bij levering aan het begin van vorig schooljaar.
De schade is namelijk niet door ons veroorzaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

VanDijk

Heeft op 28 november 2022 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste YKP,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen inderdaad vorige week van school de melding te hebben ontvangen dat u de schaderekening niet hoeft te betalen. U kunt binnenkort de creditfactuur tegemoet zien. Het saldo op uw account zal dan weer op nul staan.

Met vriendelijke groet,
Janet
Team Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door YKP