Klacht: Onterechte bewering dat boek niet is ingeleverd

Susannevd op 10 juli 2018 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft vandaag haar boeken ingeleverd. We hebben daarvoor samen de lijst doorgenomen en alle boeken netjes in een doos gedaan. Daarna heb ik de doos naar de vader van een vriendin gebracht die met de meiden naar school is gereden.
De vrouw die de boeken aannam heeft ook een tweetal boeken ingenomen die ik zelf had aangeschaft omdat ze waren gestolen. Van Dijk zou deze van de huurlijst afhalen, daarover had ik een mail ontvangen. De vrouw vertelde mijn dochter echter dat ze ze alsnog moest inleveren. Mijn dochter had ze voor de zekerheid maar in een aparte tas gestopt en toch dan maar ingeleverd.

Terug kwam ze met een werkboek Engels. Volgens de vrouw had ze dat al ingeleverd maar ze had er echt toch maar eentje van hoor.
Maar van Van Dijk krijgen we een mail dat haar werkboek Grieks niet is ingeleverd, dat wij dus moeten betalen en met fikse administratiekosten. Maar dat boek is WEL ingeleverd – het werkboek Engels echter had moeten worden ingeleverd. Wat is dit voor een bedrijf, ik word er niet goed van. Hoe moet je nu bewijzen dat het wel is ingeleverd maar dat het boek dat ze weer mee terug moest nemen juist wel had moeten worden ingeleverd? Ze beweren en verzinnen maar wat.

Gewenste Oplossing:

Veel excuses, het door mij gekochte Franse werkboek terug, het werkboek Engels mogen ze uiteraard van ons hebben maar de bewering en leugen dat wij het Pallas werkboek niet hebben ingeleverd trekken ze terug!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 11 juli 2018 om 08:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Susannevd,

Wij hebben dezelfde klacht ook op klachtenkompas ontvangen. Zie hieronder onze reactie die wij op klachtenkompas hebben gezet;

Wij vinden het erg vervelend hoe het is gelopen op de inleverdag! Wat wij in ons systeem kunnen terugvinden is dat het boek Pallas 1 oefenboek niet is ingeleverd. Omdat u aangeeft dat er boeken zijn ingenomen die wij niet in hadden mogen nemen, zorgen wij er voor dat het boek Pallas 1 oefenboek ook als ingeleverd verwerkt wordt. Dit houdt in dus u geen schadenota gaat ontvangen! Helaas is het niet mogelijk om het Franse boek retour te sturen.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Susannevd

Heeft op 12 juli 2018 om 14:55 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Vreemd handjeklap. Het boek is gewoon ingeleverd. Het klopt niet.

Alle klachten die gemeld zijn door