Mijn Klacht:
Mijn dochter heeft vandaag haar boeken ingeleverd. We hebben daarvoor samen de lijst doorgenomen en alle boeken netjes in een doos gedaan. Daarna heb ik de doos naar de vader van een vriendin gebracht die met de meiden naar school is gereden.
De vrouw die de boeken aannam heeft ook een tweetal boeken ingenomen die ik zelf had aangeschaft omdat ze waren gestolen. Van Dijk zou deze van de huurlijst afhalen, daarover had ik een mail ontvangen. De vrouw vertelde mijn dochter echter dat ze ze alsnog moest inleveren. Mijn dochter had ze voor de zekerheid maar in een aparte tas gestopt en toch dan maar ingeleverd.
Terug kwam ze met een werkboek Engels. Volgens de vrouw had ze dat al ingeleverd maar ze had er echt toch maar eentje van hoor.
Maar van Van Dijk krijgen we een mail dat haar werkboek Grieks niet is ingeleverd, dat wij dus moeten betalen en met fikse administratiekosten. Maar dat boek is WEL ingeleverd – het werkboek Engels echter had moeten worden ingeleverd. Wat is dit voor een bedrijf, ik word er niet goed van. Hoe moet je nu bewijzen dat het wel is ingeleverd maar dat het boek dat ze weer mee terug moest nemen juist wel had moeten worden ingeleverd? Ze beweren en verzinnen maar wat.
Gewenste Oplossing:
Veel excuses, het door mij gekochte Franse werkboek terug, het werkboek Engels mogen ze uiteraard van ons hebben maar de bewering en leugen dat wij het Pallas werkboek niet hebben ingeleverd trekken ze terug!
