Klacht: onrechtmatige vordering toch incasseren

RG. Kalika op 13 maart 2013 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht over Boekhandel Van Dijk Educatie staat geregistreerd als zijnde opgelost, dit is echter niet het geval. Ondanks alle bewijsstukken blijft Van Dijk weigeren de adminstratieve fout te herstellen. Ook Lindorff heeft te kennen gegeven de incassoprocedure door te zetten, omdat de opdrachtgever voet bij stuk houdt. Dit betekent onnodige hoge kosten voor de consument, die zijn gelijk niet kan krijgen zonder tussenkomst van de rechter. Van Dijk en Lindorff hebben geen externe klachtprocedures voor dit soort gevallen. De consument is overgeleverd aan de grillen en grollen van dit soort bedrijven. Als incassobureau werkt Lindorff mee aan het incasseren van een onrechtmatige vordering, hierdoor worden zowel maatschappelijke als kwaliteitsnormen overschreden.

Gewenste Oplossing:

herstellen van de adminstratieve fout waardoor de vordering nog open staat, terwijl deze al betaald is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VanDijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VanDijk nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 18 juni 2013 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Afdeling klantenservice heeft contact gehad met de klant, de administratieve fout is inmiddels hersteld en vordering is teruggetrokken bij het incassobureau.

Alle klachten die gemeld zijn door