Klacht: Klacht over boeken en klantvriendelijkheid van VanDijk

Ontevredengast3216 op 22 september 2023 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Goedemorgen, hier onder mijn melding aan VanDijk.

ik weet 100% zeker dat ik ze heb verstuurd, zal je net zien. Waarschijnlijk heb ik vorige week met het opruimen van mijn tas per ongelijk het bewijze weg gegooid omdat ik dacht dat het goed zat. Zo vervelend dit. Ik weet dat ik het aan het begin van de zomervakantie heb verstuurd wij hadden de 2 week van juli vakantie post.nl zegt dat zei het niet kunnen opzoeken omdat ik het zelf handmatig heb verstuurd en niet via een scan code, de Bruna zegt niet zover terug te kunnen kijken en op evt. camera beelden is mogelijk wel te zien dat ik daar was maar niet te zien dat ik jullie pakket ging versturen zegt de manager van de Bruna.

Mijn voorstel voor een oplossing: Eenmalig het bedrag kwijtschelden met een aantekening bij mijn gegevens dat dit een volgende keer niet meer wordt gedaan als zich zoiets nog eens voordoet.

Ik heb mail contact gehad met verschillende medewerkers en het enige wat er gezegd wordt is dat ze het geld 160,77 willen, dat begrijp ik maar er wordt totaal niet menselijk ingegaan op mijn melding. Ik vind dit echt onmenselijk,

Wat kan ik nu nog doen, zouden jullie nog 1x willen kijken of de boeken toch niet al bij jullie zijn binnengekomen?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 26 september 2023 om 09:36 geantwoord

Beste ontevredengast,

Wanneer je een pakket naar ons opstuurt, blijft de verzender verantwoordelijk voor het pakket. Hebben wij het pakket niet ontvangen, dan ontvangen wij hier graag een verzendbewijs van, anders is het voor ons niet mogelijk om het pakket te traceren.

Wij hebben te weinig gegevens om je verder inhoudelijk te kunnen helpen.

Ons advies is om een bewijs te achterhalen en deze zo snel mogelijk met ons te delen.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Ontevredengast3216

Heeft op 07 november 2023 om 08:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Onmenselijke geld dieven zijn het.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredengast3216