Klacht: Inleveren van een niet ontvangen boek

Marten Evertse op 16 juni 2023 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik moet een boek inleveren wat ik niet heb gekregen aan het begin van het schooljaar. Vanuit school is mij verteld dat dit geen probleem is en dat ik het in de online omgeving kon volgen. En dat het de moeite niet waard was on achterna te gaan. online volgen ging goed maar nu moet ik natuurlijk mijn boeken terugsturen waaronder het niet geleverde boek. Van dijk wil dat ik de boete betaal van dit boek wat ik nooit heb gehad. Wat moet ik hiermee?

Het niet betalen van de boete.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 12 juli 2023 om 12:30 geantwoord

Beste Marten,

Bedankt voor uw bericht.

Wanneer wij aan het begin van het schooljaar een pakket leveren, zit hier altijd een pakbon bij in. Daarop staat aangegeven welke boeken er in het pakket moeten zitten. Ook dit hier een Alles OK kaart bij in, hierop adviseren wij het pakket goed te controleren aan de hand van de pakbon en binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket door te geven wanneer er artikelen ontbreken.

Helaas hebben wij binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket geen melding ontvangen dat er een artikel ontbreekt. Om deze reden gaan jullie een schadefactuur ontvangen wanneer er een boek niet wordt ingeleverd.

Vriendelijke groet,

Annemiek