Klacht: Factuur voor boeken die zijn ingeleverd

Senna Wolgen op 22 november 2022 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik heb de boeken van mijn dochter keurig ingeleverd, niet beschadigd of iets.
Ik kreeg een factuur, achter aan gehaald dat het niet klopte en kreeg mail met excuses en dat alles inderdaad afgeleverd was, dus factuur kosten op 0 stond….daarna keer op keer weer de factuur opgestuurd gekregen.
Nu uiteindelijk vandaag een aanmaning…meerdere malen heb ik ze een mail gestuurd maar ik blijf maar facturen krijgen..

Dat ze mij geen facturen meer sturen en alles op 0 staat zoals het hoort

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 23 november 2022 om 12:45 geantwoord

Beste Senna Wolgen,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij de boeken hebben ontvangen zonder inleverformulier. De boeken zijn daardoor op een ander account op uw adres verwerkt. Dit is achteraf hersteld en de schaderekening voor de ontvangen boeken is gecrediteerd. Wij hebben echter 3 boeken niet retour ontvangen en daarvoor blijft het schadebedrag gehandhaafd.
Inmiddels heeft u inderdaad een aanmaning ontvangen. Wanneer u echter nu overgaat tot betaling volstaat het bedrag zonder de aanmaankosten, 123,35 euro.

Janet
Team Webcare.

Senna Wolgen

Heeft op 23 november 2022 om 13:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Graag zou ik willen weten welke boeken dat dan zouden moeten zijn?

Bericht van VanDijk

1 jaar geleden - Beste Senna Wolgen, De volgende boeken hebben wij niet retour ontvangen: Geschiedeniswerkplaats 4 vmbo-kgt examenboek Biologie voor jou 3 vmbo-gt deel a Biologie voor jou 3 vmbo-gt deel b Met vriendelijke groet, Janet Team Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Senna Wolgen