Klacht: Factuur

Wahiidaa op 23 november 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik had vorig jaar boeken besteld bij vandijk en had aangegeven dat ik die langer nodig had wegens herexamens. Nu zou ik een mail krijgen wanneer die exact teug moesten.
Nu heb ik ineens een email gekregen met een factuur van 690 euro!! Ik ben maar een scholier!
Ik heb hiervan 1 x een mail van ze gehad die ik over het hoofd heb gezien op 17 oktober die ik nu pas ongeopend heb gevonden in mijn mailbox, dat de boeken voor 31 okt bljjkbaar teeug hadden moeten zijn gestuurd. Ik vind het een beetje vaag dat ze voor zo een belachelijk groot bedrag maar 11 keer een mail hebben gestuurd en geeneens een herinneringsmail erna nog of een waarscuwing en daaropvolgend gelijk de factuur sturen. De klantenservice is niet om aan te spreken totaal niet klantgericht en totaal niet meedenkend. Er is mij daarnaast ook nog telefonisch verteld dat ik maar 1 kans krijg om een betalingsregeling aan te gaan met ze en dat was nu of nooit. Als ik een ander moment zou terugbellen zou die kans vervallen zijn!!??? Is dit een soortvan chantage ofs ? Na lang door te praten boden ze aan dat ik een paar dagen bedenk tijd kreeg of ik de betaligsregeling wou of niet.

Ik snap dat ik fout ben geweest door de mail van 17 okt niet te hebben gezien en best bereid om een kleine bedrag te compenseren hiervoor maar een waarschuwing of herinneringsmail is bij bijna elke webshop van orde. Ik heb hiervan niks gehad je kan men niet zonder herinneringsmail een factuur van 700 eu voorleggen. Ik vind daarom dat de factuur opgeheven moet worden en dat er een andere maatregel getroffen moet worden. De boeken terug verkopen op de site is ook geen optie want de boeken zijn in totaal 50 euro waard.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 november 2016 om 12:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door