Klacht: Er bij zetten of producten op voorraad zijn

LouisLI op 28 augustus 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 juli mijn boekenpakket, 2 rekenmachines, een blik kleurpotloden, 2 blikken ietpotloden en een passer besteld. Het boekenpakket, kleurpotloden en de grafietpotloden zijn al binnen, er zijn/waren geen wiskinde boeken, rekenmachines en passer in het pakket, ik had gemaild en gebeld naar het bedrijf. Maar ze geven geen antwoord op mijn mail. En krijg geen updates/ mails terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik alles binnen krijg, en als ze er bij zetten of het op voorraad is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 28 augustus 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste LouisLI,

Naar aanleiding van je klacht kunnen wij je meedelen dat volgens onze gegevens het grootste gedeelte van het pakket geleverd is. Er missen inderdaad 2 wiskunde boeken, 2 rekenmachines en een passer. Uiteraard worden deze artikelen zodra wij het ontvangen aan je doorgestuurd. Mocht je ervoor kiezen om de artikelen zoals de passer en rekenmachine elders aan te willen schaffen verzoeken wij je dit aan ons door te geven. Dan annuleren wij deze artikelen en ontvang je uiteraard het betaalde bedrag retour.

Vriendelijke groeten,
Janet
Klantenservice VanDijk.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - En als ik het Bijvoorbeeld vandaag annuleer wanneer krijg ik mijn geld terug?

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - En krijg ik mijn wiskunde boeken voor dat school begint (4 september(? En aub deze week nog. Want ik heb 5x per week wiskunde.

Bericht van VanDijk

6 jaren geleden - Beste Louis, Onze focus heeft de afgelopen weken gelegen op de leveringen van de hoofdpakketten van alle leerlingen. Vanaf 30 augustus 2017 worden alle naleveringen opgepakt. Hiermee ook uw artikelen. Wij hopen dat deze artikelen deze week nog geleverd worden. Sorry voor het ongemak! Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - En wanneer zijn de producten die ik heb besteld weer op voorraad? Dus de rekenmachine,passer en wiskunde boeken. En wanneer wordt pakket van klantnr. CF1167 verzonden?

Bericht van VanDijk

6 jaren geleden - De rekenmachine, passer en wiskunde boeken vallen onder de naleveringen. Zoals in ons eerder aangegeven bericht van vandaag, worden deze vanaf morgen opgepakt! Betreft klantnummer CF1167, dit pakket is vandaag overgedragen aan Post NL. U heeft hier als het goed is een e-mail over ontvangen met daarin een Track and Trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Voor verdere vragen willen wij u doorverwijzen naar onze klantenservice (Telefoon: 088 20 30 303 / E-mail: [email protected]). Vriendelijke groet, Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hallo van dijk. Ik heb Wel informatie gekregen maar geen track en tracé kunt u deze nog sturen? Met vriendelijke groet Y Li

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - - Hallo. Zijn de wiskundeboeken,passer en rekenmachines al op voorraad? Kun je aub het verzenden voor 2 september. Met vriendelijke groet LouisLI

Alle klachten die gemeld zijn door