Klacht: de hele boekenlijst opgestuurd, 1 boek ontbreekt

op 20 september 2018 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik heb deze zomer mijn hele schoolboekenlijst opgestuurd naar Van Dijk. Echter krijg ik een rekening van Van Dijk dat er 1 boek ontbreekt (Systematische natuurkunde 4h basisboek). Ik heb meerdere malen alle boeken gecontroleerd voor dat ik het opgestuurd heb en heb het zelfs in de volgorde gelegd die zij mij gestuurd hebben. Daarnaast stuurd Van Dijk altijd twee e-mail als er iets te melden valt. Één mail naar mij en één mail naar mijn vader. Dit keer hebben ze alleen een mail naar mijn vader gestuurd en dreigen ze met een deurwaarde als ik niet betaal. Ik weet 100% zeker dat ik het boek heb opgestuurd en ik ga niet 71,15 betalen terwijl zij het boek kwijt hebben gemaakt.

Als de rekening stop wordt gezet en de dreigenmenten van een deurwaarde ingetrokken worden. En als zij het boek weer boven water halen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 24 september 2018 om 07:56 geantwoord

Beste Sarah,

Naar aanleiding van je klacht willen wij je het volgende mededelen.

Wij zien dat jij de boeken naar ons hebt opgestuurd. Graag ontvangen wij van jou een verzendbewijs van de verzending. Wij kunnen dan naar aanleiding van het gewicht controleren of het boek in het pakket heeft gezeten.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door ser.klachten.nl