Klacht: boete voor het niet inleveren van boeken

Jariatu op 18 januari 2023 over VanDijk in de categorie Boekhandel

goeiedag,
ik ben dus vaak in België bij mijn vader en dan neem ik natuurlijk ook mijn boeken mee. in de zomervakantie is mijn vader op vakantie gegaan. en ik had dus mijn boeken bij hem thuis achtergelaten en heb de sleutels van het huis ook niet. dus ik had het aan een wijkteam medewerker doorgegeven en die heeft mij toen gebeld dat ze het aan vandijk zou doorgegeven. dat heeft ze ook gedaan. maar een tijdje later heb ik mijn pakket opgestuurd maar terug ontvangen. en kreeg toen te horen dat ik een boete moest betalen voor die boeken. terwijl het al door werd gegeven dat het later zou aankomen. en die boeken zijn ook niet beschadigd.

dat ik de boeken terug mag sturen en geen schadefactuur hoeft te betalen want ze zijn niet beschadigd. en heb het met een wijkteam medewerker netjes vermeld dat het later zou aankomen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 januari 2023 om 14:49 geantwoord

Beste Jariatu,

Naar aanleiding van je klacht kunnen wij meedelen dat wij reeds in juni 2022 hebben aangegeven dat de betreffende boeken voor 1 augusutus 2022 ingeleverd moesten zijn.
Het is ons niet duidelijk wat je precies bedoeld met het wijkteam en dat deze iets aan ons doorgegeven zouden hebben.
Helaas hebben wij tot op heden de boeken nog niet retour ontvangen dus de schaderekening is terecht en wij zien geen reden om deze te crediteren. Ook het terugsturen van de boeken is niet meer mogelijk.

Janet
Team Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Jariatu