Klacht: Boete vandijk

S.nouri op 16 juli 2018 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw, KENMERK : DB2732

Mijn zoon heeft op de inleverdatum van school de boeken netjes ingeleverd. Echter vertelde de Van Dijk medewerker toen dat er waterschade zat op het antwoordenboek wiskunde. Toen hij terug naar huis kwam samen met de boete stond ik verbaasd te kijken dat ze een boete heeft gekregen van bijna €20 Van Dijk ook heb ik het in gebruikte staat ontvangen dus was er al schade En dan nog was de schade zeer beperkt om daar via de website een klacht voor in te dienen, we wilden net op vakantie gaan dus ik dacht bij mezelf dat valt mee (werkelijkwaar een centimer) , dus laat maar! nou nee hoor want je zoon krijgt een boete binnen van 20 euro en nu ook al dat bang makerij met die aanmaningen!! Ik heb gemaild (nooit reactie gekregen) Ik heb gebeld, zegt de klantenservicemedewerker doodleuk: U dient het maar te betalen.. WAAROM MOET IK BETALEN ALS JE DAT BOEK GEWOON GOED KAN GEBRUIKEN.ik ben hier totaal niet over te spreken. Als dat boek zo beschadigd is dat geen kind daar uit kan lezen dan moet Van Dijk bewijsmateriaal leveren dat dat wel zo is. Ik wil erbij toevoegen dat als dat boek écht waterschade had gekregen of er in geschreven was of echt beschadigd was dat Van Dijk volledig in zijn recht staat maar dat is NIET zo. en dan moeten ze niet aankomen met dat er schimmelvorming kan ontstaan want dat is niet waar want dat boek is gewoon goed!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Van Dijk ons met rust laat en die boete intrekt. Coulance als groot bedrijf is gewenst! Anders zal ik het programma BOOS van BNN-Vara en Tros Radar inschakelen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 17 juli 2018 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw Nouri,

Wij vinden het vervelend dat u het niet eens ben met de schadenota die u heeft ontvangen.

Het klopt dat wij het artikel Getal en ruimte (10e ed) 1 vmbo-th antwoordenboek deel 1 (artikelnummer 8281115) aan het begin van het schooljaar gebruikt hebben geleverd. Wanneer het artikel volgens u niet bruikbaar was, had u dit binnen 30 dagen na levering bij ons aan kunnen geven. Wij hadden dan kosteloos een vervangend exemplaar naar u toegestuurd.

Helaas worden boeken met waterschade altijd afgekeurd, omdat deze snel kunnen gaan schimmelen.

Omdat het een gebruikt geleverd boek betreft mag u het boek naar ons opsturen. Wij gaan er dan voor zorgen dat deze als ingeleverd wordt beschouwen.

Per mail stuur ik u ons antwoordnummer toe.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door