Mijn Klacht:
Geachte heer mevrouw, KENMERK : DB2732
Mijn zoon heeft op de inleverdatum van school de boeken netjes ingeleverd. Echter vertelde de Van Dijk medewerker toen dat er waterschade zat op het antwoordenboek wiskunde. Toen hij terug naar huis kwam samen met de boete stond ik verbaasd te kijken dat ze een boete heeft gekregen van bijna €20 Van Dijk ook heb ik het in gebruikte staat ontvangen dus was er al schade En dan nog was de schade zeer beperkt om daar via de website een klacht voor in te dienen, we wilden net op vakantie gaan dus ik dacht bij mezelf dat valt mee (werkelijkwaar een centimer) , dus laat maar! nou nee hoor want je zoon krijgt een boete binnen van 20 euro en nu ook al dat bang makerij met die aanmaningen!! Ik heb gemaild (nooit reactie gekregen) Ik heb gebeld, zegt de klantenservicemedewerker doodleuk: U dient het maar te betalen.. WAAROM MOET IK BETALEN ALS JE DAT BOEK GEWOON GOED KAN GEBRUIKEN.ik ben hier totaal niet over te spreken. Als dat boek zo beschadigd is dat geen kind daar uit kan lezen dan moet Van Dijk bewijsmateriaal leveren dat dat wel zo is. Ik wil erbij toevoegen dat als dat boek écht waterschade had gekregen of er in geschreven was of echt beschadigd was dat Van Dijk volledig in zijn recht staat maar dat is NIET zo. en dan moeten ze niet aankomen met dat er schimmelvorming kan ontstaan want dat is niet waar want dat boek is gewoon goed!!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als Van Dijk ons met rust laat en die boete intrekt. Coulance als groot bedrijf is gewenst! Anders zal ik het programma BOOS van BNN-Vara en Tros Radar inschakelen!!
