Klacht: Boete over het te laat inleveren van de boeken.

Oazza op 03 december 2021 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik heb op 22-11-2021 een brief ontvangen van van dijk dat ik een boete moet betalen van een bedrag van 240,55 voor het niet op tijd inleveren van de boeken.

Hier ben ik uiteraard van geschrokken! Aan mij valt inderdaad te verwijten de boeken niet op tijd te hebben ingeleverd, maar ik was niet op de hoogte van de inleverdatum omdat mijn zoon leerjaar 2 over moest doen en ik dacht dat hij de boeken niet moest inleveren.

VAn dijk heeft mij per post niks verstuurd en deze belangrijke medeling gedaan door middel van een algemene email. Zou ik op de hoogte zijn geweest dan had ik zeker de boeken ingeleverd.
Ik vind het kwalijk dat Van Dijk niet de moeite doet om bij zo een belangrijke mededeling iemand Persoonlijk te contacteren, dan het over te laten aan een algemene mail.

Na het zien van gevraagde factuurbedrag heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice. De persoon die ik sprak heb ik de situatie rustig uitgelegd en deze vond het uiterst vervelend, maar was dus kennelijk niet bevoegd om een betere oplossing te vinden dan het factuurbedrag uit te stellen zonder dat hier nog meer extra kosten bij komen.

Ik heb aangeboden om de boeken alsnog in te leveren, maar helaas was dat niet meer mogelijk.

De boeken zijn zo in staat als ik ze gekregen heb en desnoods breng ik ze nog persoonlijk terug.

Ik hoop dat Van Dijk hun factuur wilt herzien en de boeken alsnog terug wilt nemen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 06 december 2021 om 10:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Oazza