Klacht: boete

solin achmet op 17 november 2021 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Mijn zoon was er niet om zijn boeken in te leveren op school, en daarna toen de vakantie begon gingen we gelijk weg. Hij had dus geen tijd om zijn boeken in te leveren. Toen we terug kwamen van vakantie bleek het dat hij een boete had ontvangen van 543,61. Ik heb gebeld naar VanDijk kreeg te horen dat als ik de boeken nog snel zou inleveren ze de boete zouden intrekken en alleen een boete van 75,00 hoeven te betalen omdat ze te laat waren. We hadden de volgende dag gelijk de boeken opgestuurt en kregen 2 weken later VanDijk aan de telefoon. Die zeiden dat de boeken waren ingeleverd en ze de boete zouden intrekken. Wij hadden toen nog geen factuur gekregen voor de te laat boete dus gingen we gewoon wachten. Paar weken later zie ik dat de boete van 543,61 40 euro duurder was geworden omdat we het niet hadden betaald en de boeken niet hadden ingeleverd ik vind dit maar natuurlijk nergens opslaan want VanDijk heeft zelf gezegt dat boeken waren aangekomen en we de boete NIET HOEFDEN TE BETALEN.

Gewenste Oplossing:

Ik laat deze zaak pas met rust als de boete word ingetrokken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 18 november 2021 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Solin,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben op 22 oktober 2021 hier een e-mail over gestuurd en gevraagd om een akkoord. Helaas hebben wij die tot op heden niet ontvangen, om die reden is de factuur nog niet gecrediteerd.

Wij gaan er voor zorgen dat u een creditfactuur gaat ontvangen voor € 543,61. Daarnaast ontvangt u van ons een factuur van € 75,-.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door solin achmet