Klacht: Boeken in rekening gebracht

Naomigaatjeniksaan op 13 december 2022 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik ben sinds de zomer gescheiden na 26 jaar daardoor heb ik de verkeerde boeken pakket besteld mijn zoon ging naar
Leerjaar 4 en ik per ongeluk door mijn verwarde hoofd leerjaar 3 besteld !
Mijn zoon vertelde me dat de boeken einde schooljaar gewoon ingeleverd konden worden wat nu blijkt is dat ik ze per 1 augustus had in moeten leveren en dat ik de boeken nu moet gaan betalen ze hebben 2 mails verstuurd naar mijn ex niet naar mij geen brieven ontvangen en dat er nu niks meer te regelen valt qua inleveren en de rekening van €301,20 betaald moet worden ik sta zelf onder bewind en wil het dan ook graag voor rechter laten komen

Dat ik de boeken waar ik niks aan heb gewoon kan terug sturen en de rekening wordt opgeheven!! Heb gebeld met ze maar er kon niks meer geregeld worden!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 13 december 2022 om 13:23 geantwoord

Beste Naomigaatjeniksaan,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u als volgt. U geeft aan per abuis een bestelling te hebben gedaan voor leerjaar 3 in plaats van leerjaar 4. Wij zien inderdaad dat u hierover in augustus 2022 contact heeft gehad en dat daarna een bestelling is geplaatst voor leerjaar 4.
De factuur waarna u refereert heeft echter betrekking op het boekenpakket van leerjaar 3 welke in 2021 is geleverd. Dit pakket had voor 1 augustus 2022 ingeleverd moeten zijn. Aangezien dat niet is gebeurd heeft u hiervoor een schaderekening ontvangen. Deze dient helaas voldaan te worden aangezien wij de betreffende boeken niet retour hebben ontvangen.

Wat betreft de boeken voor leerjaar 3 welke dit schooljaar geleverd zijn; die kunt u nog retour sturen. Voor die boeken is ook geen schadebedrag in rekening gebracht.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Janet
Team Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomigaatjeniksaan