Mijn Klacht:
Afgelopen schooljaar heb ik boeken besteld bij Van Dijk, erbij ook een verzekering (7,95) voor diefstalschade. Duits boek gestolen in de bibliotheek, de laatste dag van het schooljaar. Heb het daarom ook niet gemeld, omdat ik dacht dat het aangegeven kon worden tijdens het inleveren van de boeken (het schooljaar was toch al afgelopen) Toen ik daar aankwam werd mij verteld dat dat allang gemeld moest worden, wat ik totaal niet wist. Heb daarna de klantenservice gebeld en bleek dat als ik achteraf nog even het klachtenformulier zou invullen, dat niet zou helpen: Ik moet zelf nu dat Duits boek betalen, terwijl ik niet op de hoogte was van het feit dat je, als je de verzekering hebt betaald en als je boeken gestolen werden, het meteen moest melden bij Van Dijk. Tijdens de bestelling stond het er namelijk niet.
Waar slaat dit op Van Dijk? Heb ik voor niks 7,95 betaald?
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer het boek niet betaald moet worden aangezien er niet werd verteld dat het klachtenformulier ingevuld moest worden voor het inleveren van de boeken ik heb de verzekering betaald.
Met vriendelijke groet, Meron.
