Klacht: Boek ingeleverd geen formulier gehad nu wel dreigmail dat het niet is ingeleverd

dijkie74 op 01 augustus 2023 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze dochter op cluster 4 onderwijs heeft met haar mentor het boek buitenland 2hv ingeleverd. Het formulier heeft de leraar uitgedraaid omdat ze het was vergeten. Ze heeft niks gehad maar de leraar was er bij. Nu wel pappa en dochter keer op keer mailen en dreigen met rekeningen dus diverse malen terug gemaild. Hierop krijg je geen antwoord maar wel weer een nieuwe dreigmail. na 6 keer maar eens bellen. de eerste medewerker hing midden in het gesprek de hoorn er op. Gelijk terug gebeld en gezegd als men dit nogmaals zou doen ik de 14 km naar kampen wel even zou rijden ( Zat toevallig daar op de camping) Ik heb nog steeds niet het antwoord dat het goed is. Het is raar dat ze wel de boeken in de zomer vakantie opsturen maar voor deze cluster 4 leerlingen niet zorgen dat je het zelf portvrij kan opsturen. Ook wil ik dan nog beamen dat ze vrijwel het alleen recht hebben en je als ouder niet kan kiezen bij wie je de boeken haal maar dat het via hun verplicht is dus een volgens mij verboden monopolypositie in ons land wat volgens mij ook nog eens verboden is. Het word gezien de vele klachten die ik hier op lees tijd dat iemand daar wat aan gaat doen

Gewenste Oplossing:

Ik wil zwart op wit dat het boek ingeleverd is. Ik wil een excuus voor het verbreken van de telefoonverbinding en het niet beantwoorden van de vele mail en ik wil dat men gaat nadenken hoe met dit systeem klant vriendelijker kan maken voor kinderen op cluster onderwijs. We hebben het dan over ASS ,adhd, angststoornis, psychose, Tos, Borderline enz. Dus kinderen die extra hulp nodig hebben. Zelf opsturen moet je port voor betalen. Misschien port vrij doen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 02 augustus 2023 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dijkie74,

Wij gaan er vanuit dat er bij de verwerking van de inlevering iets niet
goed is gegaan. Wij hebben dit voor u hersteld. U zult binnenkort een
e-mail ontvangen over de verwerking.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Janet

Alle klachten die gemeld zijn door dijkie74