Klacht: Betaling boekenpakket.

vanityjane op 06 september 2012 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-08-2012 heb ik een bedrag €166.80 overgemaakt naar van dijk via internetbetalingen van de ingbank. Tot op heden beweren zij dat dit nog niet verwerkt is bij van dijk. na diverse klachtmeldingen mijnerzijds en telefoontjes (waar je niet verder mee komt!!!dan de callcenteragent))is er nog geen concrete oplossing gevonden waar het betaalde geld dan wel zit bij van dijk. Ooit in het verleden heeft mijn ex verzuimt om op tijd te betalen waardoor ik nu alles vooruit en in een keer moet betalen, heb ik begrip voor ook al was het niet met mijn medeweten dat dit gebeurt is, maar dan verwacht ik ook omgekeert als een normaal individu behandelt te worden en niet van het kastje naar de muur gestuurd te worden door van dijk! Het enige wat ik te horen krijg op elk telefoontje of klachtenmail (wat ook nog eens lang duurt!!!) is dat het nog niet verwerkt is…… Allles heb ik geprobeert om de financiële administratie te pakken te krijgen maar dat is niet gelukt, van dijk schermt zichzelf af met een o900 nummer waarbij je niet verder komt dan de mededeling het maar af te wachten….. Ik voel mijzelf zwaar machteloos aan de kant gezet door vna dijk zeker omdat zij de enige zijn waar roc flevoland mee samenwerkt en ik dus afhankelijk van ben voor de studiboeken van mijn kind!!!

Gewenste Oplossing:

Als direct dit uitgezocht wordt ik heb ook al een bewijs van betaling opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 27 juni 2013 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betaalbewijs ontvangen van klant, deze is bekeken door financiele afdeling en de kwestie is rechtgetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door