Mijn Klacht:
Heb onlangs één nieuwe tv gekocht, maar voor de installatie werd er telkens één nederlandstalige technieker gevraagd maar jullie sturen één franstalige.dit is meerdere malen gebeurd.jullie kunnen ook zien dat ik op korte termijn meerdere aankopen heb gedaan.onlangs nog één soundbar gekocht en wat gebeurd naar mijn vraag voor plaatsing met nederlandstalige weer één franstailge ,deze technieker heeft zelf initiatief genomen en het nodige kunnen doen.HEB HIERBIJ VEEL KOSTBARE TIJD verloren ,1ste afspraak was op 28.03 dossier 113458679 om 9.45 en 11.45 uur , maar niemand gezien nog gehoord .Heb gebeld naar jullie en kreeg als antwoord dat deze afspraak ging om één inductieplaat????Ben naar de winkel te Leuven geweest om uitleg en schijnbaar was dit voor één andere klant???Aspraak 03.04 ganse dag verloren , wat doen jullie als conpensatie
Gewenste Oplossing:
Graag had ik de 69 euro voor plaatsing soundbar als kredietnota gezien , dit is naar mijn mening toch niet te veel gevraagd als je ziet hoeveel ongemaken en tijd ik heb moeten opofferen
Gtjs Dannt Matagne
