Klacht: herstel Amerikaanse frigo, merk Samsung, minder dan een jaar oud

op 26 februari 2018 over Vanden Borre in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Technieker reeds 2x langsgeweest voor het repareren van onze amerikaanse frigo/diepvriezer. Nu woensdag komen ze nogmaals langs. de eerste maal werd de printplaat vervangen, de tweede keer zei technieker dat er wat stof in het apparaat zat. toen moesten wij alles laten ontdooien. Gelukkig hebben wij nog een tweede toestel staan, want naar waar moet je heen met al uw levenmiddelen ? Geen evidentie ! Reeds meerdere keren gebeld, we moeten steeds smeken om langs te komen en steeds moeten we een week of langer wachten. Dti spelleke is al meer dan aan maand bezig ! Ons een nieuwe toestel geven willen ze niet, doch ons toestal is nog geen jaar oud ! In ons laatste gesprek zouden ze wel bereid zijn een commerciele tussenkomst te doen ? Welke tussenkomst, ik wil gewoon een nieuwe toestel zonder mankementen ! Welke stappen kunnen wij ondernemen aub? Toestel is gekocht bij Vandenborre. Met dank.

als ik nieuw toestel krijg of cheque van de aankoopwaarde van dit toestel zodat ik mij een ander kan kopen

Alle klachten die gemeld zijn door mvh77