Klacht: vandaag telegraaf NIET ontvangen

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 september 2016 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leo,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorging van de Telegraaf vandaag niet goed is verlopen. Wij zien dat u reeds melding heeft gemaakt via onze website en wij gaan dit doorgeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt. De gemiste krant zullen wij compenseren op uw abonnement door een dag toe te voegen aan uw huidige betaalperiode.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door lvtc@online.nl