Klacht: vandaag geen krant ontvangen

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Voorn,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u het afgelopen weekend de krant niet ontvangen heeft.

Wij begrijpen dat met een weekendabonnement dit extra vervelend is, aangezien u dan voor die week geen krant heeft.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij hebben naar aanleiding van uw telefonische melding contact opgenomen met de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat vanaf heden de krant elk weekend weer bij u bezorgd wordt.

Ter compensatie vershuiven wij uw volgende betaalperiode met een weekend op. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door klant 109497511