Klacht: Vanaf januari geen oplossing

Brigitteside op 25 mei 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari belachelijk hoge rekening gekregen
Een goed gesprek gehad met een medewerker van warmte alexandro.
Deze medewerker zou de factuur doorsturen naar andere afdeling en herberekening laten doen
Nooit gebeurt. De kleppen van de cv waren stuk en daardoor hoge rekening gekomen waarschijnlijk ook was de kast van Vattenfall volgens buitendienst zo verouderd dat deze vervangen moest worden
Na heel lang gewacht te hebben en vele malen bellen is er eindelijk op 1 april alles vervangen de meter is meegenomen en zou worden uitgelezen
Nooit meer wat gehoord. Vele mails verder vandaag kaartje binnen 1 dag betalen anders afsluiting. Wat? Vattenfall jullie laten mijn moeder van 78 al van januari stikken.
Geen communicatie binnen Vattenfall

Gewenste Oplossing:

Wanneer er duidelijkheid komt, per direct een mail dat de uitstaande factuur op hold wordt gezet
Dat Vattenfall zijn fouten gaat toegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemorgen, Het is natuurlijk vervelend dat het zolang duurt voor dit opgelost wordt. Ik kijk graag met je mee wat de status is en of de rekening on hold staat. Mag ik hiervoor in een privéberichtje nog de voorletter, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemorgen, Op ons vorige bericht hebben wij geen antwoord ontvangen. Daarom ga ik er vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen met je vraag. Mochten wij toch iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. Wij helpen je dan graag verder. Fijne dag! Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Helaas niets opgelost en we komen geen stap verder. Ook wordt er niet terug gebeld De media op zoeken is de stap die nu gaat volgen want het gaat hier wel om 79 jarige dame Vattenfall schaam je

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, dat is niet fijn om te lezen. Graag kijk ik wat de status is. Mag ik hiervoor in een privéberichtje nog de voorletter, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Beste ik heb liever dat alexandro collega van u van de afdeling warmte mij terug belt Het betreft van lemmeren t , 13-06-1942

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik kijk dat na. Echter heb ik nog wel de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer nodig ter controle. Dat kan per privébericht. Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - 547 We zijn nu bezig vanaf januari, ben het zat Jullie laten niets horen en maar proberen 1600 euro af te schrijven

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, bedankt voor het doorgeven. Ik heb het voor u nagekeken. Ik zie het volgende. De unit is in januari 21 vervangen, de meter is begin april meegenomen om uit te lezen. Wij hebben toegezegd dat wij 5GJ vergoeden. Hiervoor hebben wij een creditfactuur gemaakt op 16 juni 2021. Dit was een bedrag van €127,55. Dit hebben wij verrekend met de jaarnota van €1.603,03. Hierdoor blijft er een bij te betalen bedrag over van € 1.475,48 Wat mist er precies nog in deze oplossing? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Nee die 127 was een compensatie en de meter is nog niet eens uitgelezen Alexandro van de warmte afdeling Iedere keer wordt er wat anders verteld

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Vanaf januari loopt dit al. pomp stuk, meter verwijderd, zou uitgelezen worden en als compensatie zou er 127.55 er af gehaald worden dit is duidelijk met alexandro afgesproken van de warmte afdeling. u kunt zien dat er veel contact is geweest en er is zelfs verklaard dat de rekening belachelijk hoog is voor een dame van 78 jaar. Ik ben de dochter en we zijn het zat. zat dat er geen duidelijke uitspraken komen . u zult begrijpen dat ons irritatie level het hoogst heeft bereikt. ik heb 2 weken geleden gevraagd of alexandro onze tussen persoon ons terug wilde bellen en ook dat is niet gebeurd. schandalig

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, dit is de informatie die nu bekend is. We zullen vragen aan Alexandro om contact op te nemen op uw verzoek. Wilt u in een privébericht doorgeven op welk nummer u bereikbaar bent? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Mijn nummer is bekend bij alexandro. Ik heb 3 weken geleden ook terug bel verzoek gedaan. we hebben niets gehoord over het uitlezen. Dit loopt vanaf Januari en Vattenfal geeft gewoon niet de andwoorden. Pomp stuk en meter meegenomen. Ben het zo zat

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik ga dit verzoek doorgeven aan de desbetreffende collega met het verzoek om contact met u op te nemen. Graag hoor ik dan hoe dit contact is verlopen. Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 jaar geleden - Helaas wat een ellende. vraag ik weken of alexandero me terug wil bellen blijkt deze medewerker er niet meer te werken, dan belt sourcy die twee maal aan toe mondelinge toezeggingen doet dat ze een nieuwe factuur laat opmaken met het gemiddelde kan ze het niet waar maken. stuur je een email aan de directie krijg je geen andwoord. Alle communicatie is opgeslagen bij ons want vanuit vattenfall mag je niets verwachten al maanden zijn wij bezig en doen er diverse medewerkers toezeggingen , en vertellen ze leugens. wat is de volgende stap. want het blijkt we zijn niet de enige die hier mee te kampen hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitteside