Klacht: vanaf ingang abonnement kan ik niet bellen, gebeld worden en sms’en of gesmst worden

op 14 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kan vanaf 9 juli al niet bellen, gebeld worden, sms’en of gesmst worden. 9 juli ging mijn simpel abonnement in met nummerbehoud. Heb nu ( 12 juli) nog steeds geen minuut kunnen bellen of sms’en. Ook gebeld worden kan niet dus ik ben volledig afgesloten van enige vorm van contact. Blijkt dat deze storing al bestond voordat mijn contract in ging. Ze wisten er dus ook nog van !!! Er wordt niets gemeld en het was fatsoenlijk geweest wanneer de overgang van provider dan even uitgesteld werd tot de storing was verholpen. Deze storing duurt nu al 1,5 week. Oplossingen worden niet geboden bij de klantenservice als er al door te komen is. Al met al een waardeloze provider die mensen dagenlang geen diensten aan bied. Ik raad SIMPEL ook niet aan bij andere mensen. Zakkenvullers zijn het !!!!!

In ieder geval bereikbaarheid mag ik op zijn minst verwachten van een telefoon netwerk provider, maar zoals gewoonlijk als het moeilijk word zijn deze gasten niet thuis. Hoe kan het dat in 2012 mensen langer dan een week niet kunnen bellen vanwege een storing !!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pascal 1