Klacht: vanaf begin tot alle bestellingen misgegaan

op 08 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Eerst beschadig kast gekregen, na heen em weer geslingerd geholpen,leenbakker personeel thuisgekomen om te kijken en foto’s gemaakt, ook laminaat had alleen maar zwarte stippen personeel van leenbakker heef gezien, heb 3 extra pakket moeten kopen, karpet gekocht ook verkeerde karpet, ben naar winkel van leenbakker gegegaan en gezegd,moest met bon komen, weer terug thuis bon gehaald en naar leenbakker, dan willen ze foto’s, weer thuis gekomen voor foto’s, weer winkel gegaan, nu willen ze showmodel geven, maar ik moet zelf brengen en halen, terwijl ik 45 euro heb moeten voor bezorg kosten, vanaf begin tot eind van me bestelling ben ik minstens 15 keer naar leenbakker heen en weer gereden en parkeer betaald tochniet geholpen, vindt ik belachelijk,

Ik wil geholpen worden, ik wil spullen hebben wat ik in winkel heb besteld, want heb keihard ervoor betaald en toch ontevreden, alle bestellingen is van mij misgegaan,ik wil de karpet wat ik heb besteld goudbruin met crème,nu heb ik donkerbruine wat niet in de woonkamer pas,toch heb ik leenbakker personeel gevraagd als ik die van showmodel krijg, wil ik tegen een betaling de donkerbruine karpet ook houden,omdat ik al heb gebruikt, zet ik in de een van de slaapkamer, maar ik moet zelf halen en brengen, terwijl ik bezorgkosten had betaald, ik heb 4kleine kinderen, dan pas de carpet toch niet in me auto,

Alle klachten die gemeld zijn door 06achi