Klacht: Vanaf 21-06-2017 in afwachting van armband

op 03 juli 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Op 21-06-2017 heb ik een armband besteld voor een vriendin die 2 dagen later jarig werd. De armband zou de volgende avond geleverd worden.

Aangezien ik de dag erop niets heb ontvangen heb ik contact opgenomen met Lucardi. Er bleek een storing in het computersysteem te zijn en er was sprake van overmacht bij DHL. Het pakket kon ik een dag later tegemoet zien. Dus niet!!! De rest van de week afgewacht en vorige week maandag maar weer contact opgenomen met Lucardi. Nu bleek het pakket beschadigd te zijn en DHL had het daarom geretourneerd naar het hoofdkantoor. Ze zou gaan informeren en een dag later zou ik een telefoontje terug krijgen. Inmiddels zijn we weer een week verder en aangezien ik weer niets had vernomen zojuist maar weer gebeld. Mijn armband was nog niet retour gekomen dus nu kreeg ik het verzoek om een email te sturen want dan zouden ze het pas gaan uitzoeken!

De service bij Lucardi is ontzettend slecht. Zij hebben klanttevredenheid niet hoog in het vaandel staan. Uit alle gegevens bij Lucardi blijkt dat de armband nooit bij mij is aangekomen, Vorige week heb ik tijdens het telefoongesprek aangegeven dat ik hier als klant niet de dupe van kan en mag zijn en heb ik ze verzocht om alvast een andere armband uit voorraad toe te sturen. Dat was niet mogelijk. Als excuus kreeg ik te horen dat er een hoop mensen contact met Lucardi opnemen en zeggen dat ze nooit een pakket hebben ontvangen. Ik heb haar erop gewezen dat zij toch duidelijk in het systeem kan zien dat dit bij niet het geval is. Op managementniveau krijg je daar niemand te spreken, iedereen die ik aan de telefoon zou krijgen zou mij hetzelfde vertellen, aldus degene die ik sprak van de klantenservice, nou ja klantenservice?!

Nu maar weer afwachten. Het zou netjes zijn als ze mij zouden compenseren voor de wachttijd, de telefoontjes die ik gepleegd heb , de email die ik verstuurd heb, en de frustraties omdat alles niet goed wordt opgepakt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 17 juli 2017 om 11:16 geantwoord