Klacht: Parijs tour 12, 13, 14 juli 2013

op 23 juli 2013 over Van Nood reizen in de categorie Reizen Algemeen

Een nicht van mij met haar dochter uit Saskatchewan, Canada wie geen Nederlands praten wilden drie dagen naar Parijs (12, 13, 14 juli 2013) met de bus. De chauffeur sprak geen engels ( of sprak wel Engels maar hij wilde niet in Engels uitleggen erger nog, hij zei gewoon, dit is een Nederlandse bustour. De eerste avond vond lichttour plaats en duurde ongeveer een uur koste euro € 30,- per persoon en zij kregen niet eens de gelegenheid om, foto’s te nemen omdat de bus niet stopte en met een te grote snelheid, langs alle bezienswaardigheden vloog. Dit is toch te triest voor woorden omdat, zij niet nog zomaar even weer naar Europa zullen kunnen komen om het over te doen. Van Nood krijgt van hun een dikke min!!!!!!!!!!!!!

De oplossing lijkt mij zoals ik al aangaf in het bovenstaande stuk, “zij niet nog zomaar even weer naar Europa zullen kunnen komen om het over te doen” dat zij in ieder geval een vergoeding ontvangen voor niet alleen de niet geleverde diensten zoals belooft maar, ook omdat zij te veel betaald hebben ten opzichte van het geen vermeld in de brochure.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Nood reizen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Nood reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roxy1402