Klacht: Busreis Londen 25 mei t/m 28 mei

op 05 juni 2017 over Van Nood reizen in de categorie Reizen Algemeen

Het begon er mee dat de bus 3 kwartier te laat kwam bij de opstapplaats in Breda. de zitplaatsen waren zeeeeeer krap (hoeveel stoelen kunnen in een bus gepropt worden) het waren er nu 64!!! in een enkele bus dus geen dubbeldekker. Er werd meteen gezegd dat we geen gebruik konden maken van de wc want die was na de vorig reis niet geleegd en stonk heel erg, zelfs op de terugreis konden we geen gebruik maken van de wc want die was nog steeds niet geleegd. Daarna zouden we de boot van 4 uur halen maar dat ging niet meer ook de boot van 5 uur werd niet gehaald pas eindelijk om 6 uur met de boot mee. Gevolg geen rondrit meer door de stad maar om 11 uur pas in het hotel. De terugreis moesten we allemaal om 7 uur ’s morgens in de bus zitten zodat hij de boot van 10 uur kon pakken. Iedereen zat keurig om 7 uur in de bus maar de boot halen was weer te veel gevraagd, we waren gewoon op tijd in Dover maar hij zei we nemen de boot van 11 uur. Gelukkig waren we om half 6 in Breda konden we in onze eigen auto stappen.

Voor ons heeft het geen nut meer maar ik hoop dat er iets veranderd t.b.v. de volgende reizigers (slachtoffers)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Nood reizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Nood reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4 teleurgestelde personen