Klacht: Betaling excursie lichttour

op 29 augustus 2014 over Van Nood reizen in de categorie Reizen Algemeen

Op de eerset dag werd er door de reisleider Miquel gevraagd of we met de lichttour mee wilden doen, dit hebben wij gedaan en 4 x € 17,50 betaald. Achteraf hoorden wij dat er mensen in de bus zaten die niet mee wilden gaan, maar toch verplicht met de lichttour mee moesten, omdat de bus direct vanaf de boot met de tour begon, terwijl iedereen dacht dat we eerst naar het hotel zouden gaan en daarna de lichttour zouden krijgen. Wel raar dat de ene helft wel moet betalen en de andere helft verplicht mee moesten. Bij terugkomst direct een klacht ingediend bij Van Noodreizen, wachttijd 6 weken. Verzocht het geld terug te storten. Tijdens de busreis niet met de reisleider besproken, dit om de sfeer verder goed te houden.

Waarom werden de mensen die niet mee wilden niet afgezet bij het hotel? Zij kregen een gratis lichttour terwijl de andere helft wel moest betalen. Om deze reden zie ik mijn geld graag retour.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Nood reizen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Nood reizen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Minggus1

4 jaren geleden - Vandaag een brief gekregen van Van Noodreizen: degene die niet betaald hadden, hebben geluk gehad, soms gebeurt het dat ze geen tijd meer hebben om de niet betalenden naar het hotel te brengen, zij hebben dus een gratis lichttour gehad, belachelijk. Dit was ingepland en pure oplichterij. Om mijn gevoel te sussen heb ik een voucher van 10% korting gehad op mijn volgende boeking, die er niet meer komt. Ik heb verzocht mijn geld terug te storten.

Reactie van de melder van de klacht Minggus1

4 jaren geleden - Verleden week een nogal onbeschofte mail (vol met spelfouten) ontvangen van Hugo Schipper, productmanager van Van Nood Reizen. Dit naar aanleiding van mijn toegezonden mail, dat ik niet akkoord ga met de toegezonden voucher.In de mail heeft hij het over " maar 2 mensen" die niet betaald hadden, ik heb met een vrouw gesproken met 2 jongens, die niet betaald hadden en een vrouw met een kind, die ook niet betaald had, hier klopt echt niets van. Ook al waren er maar 2, dit kan je niet maken tegenover de andere passagiers. Die Hugo snapte niet waarom ik mij hierover druk maakte, ik heb gehad waarvoor ik had betaald. Van oplichterij was geen sprake en wat ik " met voorbedachte rade" bedoelde snapte hij niet, een productmanager, niet te geloven! Ik heb hem weer een mail teruggestuurd, en gezegd dat ik hier nog niet klaar mee ben.

Alle klachten die gemeld zijn door Minggus1