Klacht: Van mobiel naar sim only

op 06 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg het niet voor elkaar om mijn huidige vaste abn.om te zetten in een

Sim only abn. Ben hier nu drie maanden mee bezig zowel telefonisch als via
Mail ongeveer vier uur verbeld en gemaild ik vind dit een zeer slechte zaak
en het is nog niet opgelost ben ook niet erg klantvriendelijk geholpen ik denk er aan onze twee abonnementen op te zeggen Ted van Reem

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ted van Reem