Klacht: Van mijn rekening af

op 11 april 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Van mijn Bankreknining is en bedraag van 9,99 af beschrijven en ik weet niet wat van

Wat voor is 9,99 van mijn rekening af geschrijven

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 11 april 2016 om 13:45 geantwoord

Geachte Jimmy,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 14 augustus 2016 om 12:06 geantwoord

Ik heb noet iDEAL betaald ik weet ook niet wei jullie de machtigen had gegeven is zeker alle 1 jaar woord mandlijk 9.99 € van mijn Bankreknining af gschrij.....?dat kan gewoon niet

Bericht van Adyen

9 maanden geleden - Hi Jimmy, De betaling wordt op je rekening teruggestort. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van je bank. Wanneer je in de toekomst vergelijkbare klachten hebt kun je het best contact opnemen via support@adyen.com of direct contact opnemen met de winkel waar je betaling aan is gedaan (in dit geval Spotify). Dan word je het snelst geholpen. Met vriendelijke groet, Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jjimmy