Klacht: Van kastje naar de muur (Youfone Alles in 1 pakket)

Salim51 op 28 maart 2018 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Op 4 februari 2018 heb ik Youfone alles in 1 besteld. Er bleek echter geen nummerbehoud te zijn aangegeven, dus heb ik contact opgenomen met Youfone om dat te corrigeren. Dit kon, maar ik moest zelf bij KPN mijn KPN Service ID opvragen. Dat heb ik gedaan en doorgegeven aan Youfone. Toen werd er aangegeven, voor nummerbehoud kan je beter deze abonnement aanvraag annuleren en een nieuwe indienen. Dat had ik gedaan, en na atie annulering ging ik een nieuwe aanvraag voor Alles in 1 pakket indienen. Dit lukte niet, want ik was al geregistreerd. Toen weer contact opgenomen met Youfone en er werd aangegeven, dat zij het konden regelen. Had ook bevestiging gekregen, dat nummerbehoud zou worden geregeld en dat ik zelf bij KPN kon opzeggen. Zodoende heb ik bij KPN opgezegd met ingang van 23-maart, en Youfone zou vanaf 4-maart ingaan. In de week van 4-maart heb ik geen pakket ontvangen. Toen diverse malen contact opgenomen met Youfone, en steeds met het bericht er is een probleem maar het wordt opgelost. En het pakket zal spoedig komen. Dit ging zo maar door, totdat net voor 23-maart Youfone aangaf (na van mijn kant weer contact te hebben opgenomen) dat ze niet weten wat het probleem is en dat ik misschien nog een maandje bij KPN moest blijven. Ik heb toen ook expliciet aangegeven, dat ik al meer dan 1 maand achter Youfone aan ben gegaan om het alles in 1 pakket af te leveren. Verder gaf ik aan, dat mijn huisalarm zonder telefoon niet werkt. Dat interesseerde Youfone niet, er was een probleem bij Youfone wat niet duidelijk was wat voor probleem en hoe snel het kan worden opgelost. Ik heb toen een mail gestuurd naar Youfone met mijn verhaal en dat ik verwacht dat Youfone 1 keer met mij contact op zou nemen om tot een oplossing te komen (22-maart). Maar dat is tot op heden niet gebeurd. Ik heb toen maar KPN gebeld, om mijn opzegging te annuleren en dat ik weer verder ga bij KPN.

Als Youfone met mij door wil gaan, dienen zij kostenloos:
- Zorgen dat zij persoonlijk langskomen om internet (met snelheid van 100MB zoals beloofd) en telefonie aan te sluiten. En dat dan mijn telefoon en alarm het dan weer doen
- Youfone met KPN afstemt dat ik bij Youfone zit en eventuele kosten van KPN op zich neemt
Anders blijf ik wel bij KPN zitten

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 30 maart 2018 om 09:27 geantwoord

Salim51

Heeft op 07 april 2018 om 18:03 geantwoord

Ik heb de oplossing die ik wenste duidelijk aangegeven, maar Youfone kiest altijd om geen verantwoordelijkheid te nemen. Ik was genoodzaakt om mijn contract met Youfone te annuleren en bij KPN te blijven, omdat Youfone niet waar kunnen maken wat ze adverteren.

Alle klachten die gemeld zijn door