Klacht: Van het kastje naar de muur gestuurd. ( van AaBe fabriek Tilburg naar Tilburg Nood en nog geen bakkersrek )

op 06 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een bakkersrek Olav gezien in de folder. Heel leuk. Willen we hebben. We zijn vanmiddag naar AaBe fabriek Tilburg gegaan en er zou nog 1 rek in voorraad zijn. Een vriendelijke medewerkster belt naar haar collega, met de vraag of het rek naar de kassa gebracht kan worden.
Het duurde heel lang, waardoor ze zei, dat we alvast konden betalen.
Wat bleek, er was geen rek meer op voorraad, dus geld weer terugontvangen.
Medewerkster kijkt of het rek op voorraad is in Tilburg Noord, yes 2 rekken op voorraad. Gebeld met het filiaal en gevraagd om het rek achter te houden voor ons. We zijn naar Tilburg Noord gereden en de medewerker vertelde, dat er 1 rek is, maar dat is het showroom model,
Dit was echt balen, dus geen rek om mee naar huis te nemen, jammer.
Het rek is nu besteld en we hebben een aanbetaling gedaan.
Volgende week vrijdag is het binnen en dan kunnen we het ophalen.
Al met al een vervelende kwestie. Moeten we 2 keer op en neer naar Tilburg rijden.

Gewenste Oplossing:

Als dit netjes wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nel van Bijsterveldt