Klacht: van het kastje naar de muur en sinds 2 maanden een noodaansluiting

op 18 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn eind juli overgestapt van KPN naar Ziggo.

Een installateur heeft een noodvoorziening aangelegd ( een witte kabel los over de grond om het huis heen)omdat er een nieuwe aansluiting gemaakt moest worden. Hij nam afscheid met de woorden dat wij door de BAM gebeld zouden worden voor een afspraak.

Eind augustus hadden wij nog niets gehoord.

Gebeld met Ziggo. Zij zouden nagaan wat er gebeurd was. Als je met Ziggo belt moet je eindeloos wachten, soms een half uur. Dan wordt er gezegd dat ze het een en ander gaan uitzoeken en je wordt verzocht aan de lijn te blijven. Met een 0900 nummer kost dat ook het een en ander. Ik denk dat ik alles bij elkaar meer dan een morgen kwijt ben geweest met telefoneren met Ziggo.

Bij de BAM wist men van niets. Onze postcode onbekend. Ik moest Ziggo maar weer bellen.
Ene Joey zegt me dat ik niet met BAM maar met Connect Z moet bellen.
Connect Z zal het uitzoeken en mij terugbellen. Wat niet gebeurt. Na hen gebeld te hebben blijkt dat er bij Connect Z ook niets bekend is. Weer terug naar Ziggo.

Nu met ene Melanie gebeld die ook weer belooft het uit te zoeken en dat ze ZEKER terug zal bellen. Op vrijdag, maandag of dinsdag. Weer iemand die iets belooft en niets doet. En maar bellen met Ziggo, wachten wachten en nog eens wachten. Zo is er nog een paar keer met Ziggo gebeld.

Niemand kan er “ iets” aan doen, niemand kan me helpen.. Totdat er EINDELIJK iemand is die zegt dat het niet gaat via BAM of Connect Z maar dat we het zelf moeten regelen via mijnaansluitingen.nl. Hij begrijpt mijn verontwaardiging, zegt dat er van alles is misgegaan bij Ziggo, adviseert een klacht in te dienen.

Dus heb ik een week geleden via de site van aansluitingen.nl aangegeven dat we haast beginnen te krijgen en dat er actie ondernomen moet worden. Ik kreeg daarop een bevestiging dat KPN (?? Nota bene, daar waren we juist van af??) Contact zal opnemen. Er kon voorkeur opgegeven worden voor een datum.

Ik had deze week aangegeven. Behalve de ontvangstbevestiging niets concreets gehoord over een datum of afspraak.

Onacceptabel zoals wij van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ondertussen hebben we nog steeds een noodkabel en slechte verbinding. Dat is nu al bijna 2 maanden zo.

Hoe en wanneer wordt dit voor ons opgelost??

wanneer wij een behoorlijke aansluiting hebben die goed functioneert en wel zo spoedig mogelijk. Compensatie van telefoon en abonnementskosten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hovawart