Klacht: van het kastje naar de muur: communicatie tussen Translink en NS werkt niet

op 04 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deactivatie van oude ov-chipkaart komt niet door bij NS. NS weigert al weken om voordeelurenabonnement en fietsabonnement op de nieuwe ov-chipkaart te zetten. Eindeloos op en neer gestuurd tussen de twee klanten’services’.

Gewenste Oplossing:

Als NS voordeelurenabonnement en fietsabonnement definitief op de nieuwe ov-chipkaart zet, en mij compenseert voor de vele uren dat ik hiermee bezig ben geweest en voor telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SM47