Klacht: VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR

op 17 februari 2011 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

na en tijdje met de noun gebeld te hebben werden wij door gestuurt naar de incasso van ggn .helaas was daar ook niemand die ons kon helpen .en werden we door gestuurt naar de noun .de meneer die ik aan de telefoon had dacht tevens dat als hij zijn stem ging verheven dat ik onder de indruk was .

De ggn komt ook afspraken niet na en weigert om schriftelijk dingen te beantwoorden .

Gewenste oplossing

ik ben trevreden als ggn alles voor mij op papier wil schrijven en de afspraken na zou komen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2016 om 11:01 geantwoord

Beste klachtmelder, deze klacht is in eerste instantie verkeerd op Klacht.nl geplaatst. Wij hebben uw klacht daarom helaas niet kunnen behandelen. Uw klacht is gedateerd, daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels via één van onze andere kanalen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht uiteraard nogmaals plaatsen zodat wij alsnog met een oplossing kunnen komen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door chris 2