Mijn Klacht:
18 nov.2014 heb ik mijn abbonnement bij vodafone verlengd.Het abbonnement was met gebruik van een nieuw toestel nl.de samsung galaxy s4mini.Tot op heden heb ik nog steeds geen toestel ontvangen .Na wekelijks gebeld te hebben wordt ik van de ene naar de andere afd.doorverbonden,de ene na de andere reden wordt opgegeven en de ene na de andere belofte wordt gedaan.Zelfs een simpele belofte om terug te bellen wordt niet nagekomen.Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn nieuwe telefoon in huis heb.

