Klacht: van het kastje na het muurtje

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb sinds mei vorig jaar een abonnement bij simpel, en vanaf maart dit jaar ben ik afgesloten, alleen simpel houd wel kosten in…. ik kan niet bellen niet smsen,. en ook niks ontvangen,…. als je de klantenservice belt, krijg je elke keer het zelfde te horen,.. uw wordt zo snel mogelijk aangesloten,.. ben al bijna 5 maanden verder….. en een hele hoop extra kosten!

Gewenste Oplossing:

abonnement stoppen en geld terug geven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door margatjhuh