Mijn Klacht:
Bij nadere inspectie van de erg vreemd hoge rekening van Vodafone voor een weekendje naar Engeland en terug, Heeft Vodafone 22.40 Euro in rekening gebracht voor 3Mb die schijnbaar zijn gemaakt via het netwerk van de boot overgang alvorens ik het mobiel data gebruik had uitgezet voor de overgang naar Engeland. Hiernaast heb ik ook nog eens hun 30Mb per dag data bundel voor 2 euro om dit soort grappen niet te hebben, en toch gebeurt het?
Zoals in de tijd lijn is te zien van https://twitter.com/TeknoCatron/status/520532392944361473
Grappig genoeg heeft Vodafone na een telefoon gesprek geen behoefte om wat aan dit probleem te doen en heb al aangeduid dat ze bij vaste klanten dit soort grappen niet kunnen uithalen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben al hoog tevreden als Vodafone eens een keer door heeft dat dit soort grappen niet kunnen.

