Klacht: Van der Valk onwaardig

op 04 juni 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Geachte heer/mevrouw,

In de nacht van 3 op 4 juni verbleven wij met het gezin bij van der Valk Purmerend (2 kamers) en wij hebben ook ’s avonds gedineerd in het restaurant. Na het eten, wilde ik op de kamer tv kijken (Champions League) en toen bleek dat de tv het niet deed. Dit heb ik gemeld bij de receptie, waarna dame van de receptie zelf kwam kijken of zij het kon repareren. Dit lukte niet en zei vertelde mij dat het niet kon worden gemaakt, jammer. Daarna ging zij weer weg. Gelukkig had ik een IPad meegenomen, zodat ik toch nog tv kon kijken, maar ik was er niet blij mee (en vooral de afhandeling ervan).
Normaal gesproken is een verblijf bij van der Valk zeer goed, maar in dit hotel was ik ook niet tevreden over het ontbreken van airconditioning op de kamer (kmr 54), waardoor de kamer zeer warm werd. De douche was (te) laag (1m90) en heel klein (ik ben zelf 1.94) en het diner was ook wisselend (de biefstuk van onze jongste zoon was enorm taai en koud, terwijl mijn kogelbiesftuk wel goed was). Dit hotel was echt ‘Van der Valk onwaardig’.

Daar kan ik moeilijk op antwoorden, want het is nu eenmaal gebeurd. Ik ben mij nog aan het beraden of ik een recensie plaats op tripsadvisor en ik laat het aan u over of u hier nog iets mee doet. Zoals ik al eerder aangaf, heb ik gelukkig wel meerdere goede ervaringen bij uw hotels.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Streefie68