Klacht: Van de gehele keuken zijn de deurtjes en panelen zeer sterk verkleurd

op 10 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben in januari 2010 een nieuwe volledige gekocht bij filiaal Barendrecht. Echter waar wij ons aan ergeren en schamen, is dat de gehele keuken de deurtjes en panelen zeer sterk verkleurd.
Het is van wit naar beige/geel verkleurd, zonde van zo`n mooie keuken. Het type keuken is stat kleur wit. Hopelijk kan
Ikea raad en advies geven hoe nu verder met onze keuken.

Nog geen reactie op mijn vraagstelling

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:51 geantwoord

Hej Hans,

We begrijpen dat jullie hier flink van balen! We raden je aan om deze melding kenbaar te maken via ons contactformulier: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 Onze collega's van de klantenservice zullen dan contact met je opnemen.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door H. van Gerdingen