Klacht: Van Arkel maakt je kapot.

op 05 april 2013 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb door omstandigheden een paar jaar geleden vele schulden gemaakt. Gelukkig ben ik door keihard werken grotendeels uit de schulden gekomen. Over het algemeen valt er met incasso bureaus prima te onderhandelen over het af te lossen bedrag.

Zo niet met van Arkel. Torenhoge proceskosten en voor het minste geringste stappen ze naar de rechter voor een beslaglegging. In 2 jaar tijd is mijn schuld bij van Arkel verdriedubbelt.

Mijn leven is daardoor tot stilstand gekomen. Bijna al mijn verdiende geld gaat naar die gasten. Geld waar ik bikkelhard voor werk!

Niets anders dan kwijtschelding. Als pleister op de wond.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door FireFox1