Klacht: Van Arkel gebruikt hard werkende mensen als melk koe !!

op 03 juli 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Dacht bijna van mijn schuld af te zijn na maanden steeds een bedrag van 50 euro over te maken.. ondertussen 16 betalingen gedaan dus 800 euro aan van Arkel overgemaakt er stond een schuld open van 1000 euro, volgens mij staat er dus nog 200 euro open,maar ik dacht laat ik ze toch eens bellen want ik zal er binnenkort wel mee klaar zijn, nu moet ik dus nog 572 euro betalen.door de rente is het weer opgelopen..hoe kom je hier van af als je een bijstand uitkering hebt van 650 euro.Het zijn een stel criminelen.. ik ben rood gloeiend !!!!

op doeken deze zaak, Kassa, consumentenman, rechter.... met zijn allen zorgen dat dit niet meer kan.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door kijkdaar1s