Klacht: van arkel, a.k.a gerechtelijke maffia

op 17 maart 2014 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Kort samengevat ik heb een schuld bij de azivo, 4000 in totaal. Nu een regeling aangegaan voor 50 per maand met een herziening na 6 maandrn waarbij ik zelf moet bellen, zo gezegd zo gedaan, krijg ik gisteren een brief binnen met dat ik 300 heb afbetaald van de 4000 maar omdat ik volgens hun niet gebeld heb, heb ik nu dus een nieuwe vordering van 4550 euro??? Wat is er aan de hand met dit criminele zooitje

Met me originele vordering, maar dat zie ik de eerste 4 eeuwen niet gebeuren

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door dennydenhaag