Klacht: valsheid in geschrifte

op 18 mei 2019 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van Arkel deurwaarders wil mijn huis komen leeghalen vanwege een contract met een zorgverzekeraar dat niet bestaat.
de zorg verzekeraar heeft mij uit de verzekering gegooit in december 2014. dit omdat ik verhuist was en toen verviel het contract omdat ik een collectieve verzekering had via de gemeente. let dus wel. zorg verzekeraar heeft dit dus opgezegt.

daarna heb ik nooit meer een contract aangevraagd en ik wilde overstappen naar andere verzekering. hun zeiden dat ik bij hun moest blijven terwijl ze mijn verzekering zelf opzeggen. na wat brieven enzo gestuurd te hebben en emails heb ik gezegt dat ik niet betaal omdat ik niet om hun verzekering heb gevraagd. hun hebben mij ook niets gevraagd. ik kreeg ineens gewoon rekeningen op de mat. nogmaals ik heb niet getekend voor wat voor ander cobtract dan ook.

hun zijn na het niet betalen van de rekeningen naar een deurwaarder gegaan. hun hebben gewoon zonder een contract p te vragen een rechtzaak aangespannen dat ik moet betalen. dit ondanks dat ik van arkel op de hoogte heb gesteld. van fraudevalsheid in geschrifte door zorg en zekerheid. bij zorgverzekeringen betaan er ook geen klachten commisies dus ik kan nergens heen.

ondanks dat ik van arkel nogmaals heb gevraagd mij een contract te laten zien van hun client blijven ze mij lastigvallen met rekeningen die steeds hoger oplopen.

ik ga sowieso volgende week aangifte doen.van valsheid in geschrifte tegen zorg en zekerheid. volgende week komen ze mijn huis leeghalen.

ik heb nu geld geleend van mensen om dat te voorkomen. maar het had sowieso niet zover moeten komen. want van arkel luisterd totaal niet naar me en geven me ook geen antwoord als ik vragen heb over het dossier. ze geven gewoon geen antwoord. ik heb ze ook gevraagd kom dan met een bewijs van een contract wat ik heb getekend en ze negeren mij gewoon. want ze hebben namelijk geen contract.

het ironische van deze zooi is dat de zorgverzekering je juist zou moeten helpen in de zorg maar in plaat daarvan sta ik nu echt op het randje om zelfmoord te plegen.

dit dossier moet nietig verklaart worden. en geld moet terug gestort worden.
zorg en zekerheid draait maar zelf voor de kosten op. ze zijn die fraude zelf begonnen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door taomacuzuh