Klacht: valse uitnodiging

op 05 juni 2018 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

voor de 2e keer een bericht van mij,op de eerste geen reactie gekregen(schande).ik had een afspraak op de niels borgplaats te rotterdam als kandidaat voor het testen van een revolutionair hoortoestel nou dat viel dus zwaar tegen na de gehoortest kreeg ik doodgewoon een lijst voor mijn neus waarop ik een hoortoestel kon kiezen geen aanbod voor het toestel waarvoor u mij had uitgenodigd,ik heb het spelletje gewoon mee gespeeld en een toestel uitgezocht en een afspraak gemaakt ,u kunt op uw eigen vingers wel nagaan dat ik niet gaat verschijnen op deze afspraak ,want ik voel mij totaal in de maling genomen door Schoonenberg.waarschijnlijk zal ik wederom geen reactie op deze krijgen.ik ben dan ook van plan om nogal een boze revieuw te gaan schrijven.

nooit meer

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schoonenberg in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoonenberg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoonenberg

Heeft op 14 juni 2018 om 12:22 geantwoord

Heeft op 14 juni 2018 om 12:28 geantwoord

Als je een afspraak heb vooral de geavanceerde apparatuur dan kom je niet met normale apparaten

Alle klachten die gemeld zijn door prometheus53