Klacht: Valse tickets gekocht Rolling Stones 30 sept. 2017

op 19 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 12 mei heb ik 2 tickets gekocht voor het concert van de Rolling Stones op 30 September 2017 in de Amsterdam ArenA. Het betreft Vak 126 Rij 30.
Na contact met de Amsterdam ArenA blijkt Rij 30 niet te bestaan en zij adviseren contact op te nemen met de verkopende partij en aangifte te doen.

Aangifte doen is gelukt, maar helaas is er geen contact mogelijk via mijn account op de website, wel kun je een bericht achterlaten en daar komt een geautomatiseerd antwoord op terug, ook telefonisch zijn zij niet bereikbaar. In het automatisch bericht word geadviseerd om de kaarten door te verkopen!

Dus zij zijn niet bereid om de valse kaarten te vervangen, zoals zij claimen onder het kopje:

Wat is de viagogo-Garantie?
Kopers zijn gegarandeerd van een tijdige levering van de tickets voor het evenement waarvoor zij hebben betaald. Als er zich een probleem voordoet, dan zal viagogo ingrijpen om vervangende tickets proberen te vinden, anders krijgt u een volledige vergoeding.
(zie ook twitter/facebook en googlesearch aangaande de garantie)

De bestelling is geplaatst op: 12 mei 2017
Het betreft een bedrag van : 497,45 Euro.
Het betreft E-tickets

Als beide tickets zijn vervangen voor vergelijkbare tickets, dus naast elkaar, zitplaatsen, Vak 126/127/128 (maximaal rij 29) ,Vak 101 tm 107 (maximaal rij 19), Vak 120 tm 124 (maximaal rij 29)
En dat deze meteen te downloaden zijn vanuit mijn viagogo account.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht raydevries

4 maanden geleden - Na rechtsbijstand te hebben gecontact, aangifte te hebben gedaan, dikke maand stress en 2 vervangende kaarten te hebben gekocht geeft de amsterdam arena nu aan dat rij 30 wel zou bestaan, maar dat deze vrij nieuw is !?! Nieuwe klacht aanmaken?

Alle klachten die gemeld zijn door raydevries